Apple Watch Series 4 – 40 vagy 44 mm-es tokméret

Apple Watch szoftverezés (piros felkiáltójel hiba)

Apple Watch Series 4 – 40 vagy 44 mm-es tokméret

Mikor beszélünk piros felkiáltójel hibáról?

Az Apple Watch-ot újra lehet indítani de nem indul el az operációs rendszer és megjelenik a felkiáltójel.

Ebben az esetben csak a fizikai csatlakozással történő szoftver telepítés segíthet.


  • Piacon elérhető legjobb minőségű alkatrészekkel dolgozunk Piacon elérhető legjobb minőségű alkatrészekkel dolgozunk
  • 1 év garanciát vállalunk minden gyári alkatrésszel történő javításunkra 1 év garanciát vállalunk minden gyári alkatrésszel történő javításunkra
  • Apple gyári állapotot szinte minden esetben garantáljuk Apple gyári állapotot szinte minden esetben garantáljuk
  • A javítást nagy tapasztalattal rendelkező technikus csapat végzi A javítást nagy tapasztalattal rendelkező technikus csapat végzi
  • Javítási idő
    1 nap
  • Garancia
    nem
  • 20000 Ft

Információk a javítási folyamatról

Mikor van még szükség fizikai kapcsolat segítségével újratelepítésre?

Nem kapcsolódik a Watch iPhone-hoz.

Frissítést kér a Watch hogy csatlakozhasson újabb operációs rendszerrel rendelkező iPhone-hoz.

Nem lehet iPhone segítségével frissíteni.

Apple Watch series 3 esetén a hibajelenség sok esetben abból adódott, hogy a 8gb-os tárhely miatt a szoftverfrissítést nem volt lehetséges 1 lépésben véghezvinni ezért a Watch előzetes törlésre volt szükség az új rendszer telepítéséhez.

Megszakad a Bluetooth kapcsolat.

Lemerült a gyengébb akkumulátor miatt.

Erőltetett újraindítás történ a frissítés során.

Amit az Apple kommunikál:

Ha az Apple Watchon egy iPhone és egy óra vagy egy piros felkiáltójel hiba „!” jel látható

Előfordulhat, hogy az Apple Watchon megjelenik egy animáció, amely arra kéri, hogy vigye közelebb az iPhone-hoz, ha az óra olyan problémát észlel, amely miatt frissíteni kell, vagy vissza kell állítani. Előfordulhat, hogy egy piros felkiáltójel is látható az órán.

Ha a watchOS 8.5 vagy újabb verziójú Apple Watchon egy olyan animáció látható, amelyen egy óra és egy iPhone egymás felé közeledik, kövesse az alábbi lépéseket:

Ellenőrizze, hogy van-e a közelben iPhone. Az iPhone-nak iOS 15.4 vagy újabb verzióval kell rendelkeznie, bekapcsolt Bluetooth funkcióval Wi-Fi-hálózathoz* kell csatlakoznia, és feloldott állapotban kell lennie.

Helyezze az Apple Watchot a töltőre.

Nyomja meg kétszer az Apple Watch oldalsó gombját (amely a kör alakú Digital Crown alatt található).

Kövesse az iPhone készüléken megjelenő lépéseket.


Ha ezek a lépések nem vezettek eredményre, ellenőrizze a Wi-Fi-t. Próbáljon meg 5 GHz es helyett 2,4 GHz-es hálózatot használni. Ne használjon előfizetés-alapú vagy 802.1X hálózatot.

Ha az Apple Watchon egy piros „!” jel látható

Előfordulhat, hogy az Apple Watchon egy piros felkiáltójel látható. Ebben az esetben nyomja meg kétszer az oldalsó gombot, majd kövesse a fenti lépéseket.

Javítás folyamata piros felkiáltójel hiba ( szoftverhiba ) esetén:

1. A szíj csatlakozását lehetővé tevő csatornán belül felnyitjuk a speciális csatlakozó védőjét.

2. A csatlakozáshoz használt speciális eszközhöz csatoljuk a készüléket.

3. Letöltjük az ipsw fájlt amennyiben még nem áll rendelkezésünkre az aktuális verzió.

4. Megfelelő szoftver segítségével telepítjük az operációs rendszert az órára.

Kiegészítő információk:

Otthoni körülmények között nem lehet végrehajtani a frissítést mivel az óra szíjának a foglalatán belül van egy speciális csatlakozó ezen a csatoló felületen keresztül csatlakoztatható számítógéphez.

Series 7 esetén már megszüntette az Apple a fizikai csatlakozót ezért a hetes és az újabb modellek esetén már nem kivitelezhető a javítási folyamat.

A javítás időtartama 24 óra.

Kapcsolódó javítások