Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyi idő alatt készül el a javítás?
A javítás időtartama több tényezőn múlik:

Kijelző és akkumulátor cserék 1-1,5 óra alatt elkészülnek a legtöbb esetben. Ha bonyolultabb javításokról van szó, akkor a folyamatban levő munkálatok és a javítás bonyolultsága befolyásolja a javítás idejét. Főleg, ha nem áll rendelkezésre az alkatrész a javításhoz (mindenhez nem lehet alkatrészt készleten tartani)
Mennyibe fog kerülni a készülék javítása?
Alapvető javítások és egyértelmű hibák esetén könnyedén behatárolhatóak a költségek.

Amennyiben nem konkrét hibával állunk szemben, abban az esetben be kell vizsgáljuk a készüléket ahhoz, hogy meghatározható legyen a javítás költsége. De sajnos ez nem minden esetben egyértelmű még a bevizsgálást követően sem. Például: Beázott készüléket bevizsgáljuk és kiderül, hogy az alaplap károsodott. Az alaplapi hiba esetén meghatározható egy tól-ig költség. De ez nem jelenti azt, hogy egyéb hardverelem nem sérült, amit az alaplap javítása előtt nem is tudunk minden esetben megvizsgálni, hiszen nincs minden eszközhöz működő alaplapunk készleten. Ha a meghibásodás nem észlelhető folyamatosan, vagy nem utal egyértelműen egy adott hardverelemre, abban az esetben hosszas teszteknek kell alávetni az eszközt.
Szoftveres hibák esetén van garancia?
A szoftveres hibákra nem tudunk garanciát vállalni, mivel a tulajdonos úgy tud módosítást eszközölni rajta, hogy annak nincsen nyoma.
Miért van szükségünk jelkódra/jelszóra a javításhoz?
Abban az esetben, ha az eszköz nincs alaphelyzetben és nem tudunk hozzáférni az eszközhöz, akkor szükségünk van a jelkódra akár a hiba megállapításához, akár az átadás előtti tesztre.
Elvesznek az adatok a javítás során?
Legtöbb esetben a javítás folyamata nem érinti az adatokat, de minden esetben javasoljuk az adatmentést (iCloud használatát), mert előfordulhat adatvesztés. Felelősséget nem vállalunk az adatok kapcsán!
Kell-e időpontot kérni?
Speciális esetben lehet erre csak szükség, alapvetően elegendő nyitvatartási időben felkeresni a legközelebb eső üzletünket.
Mit jelent a sürgősségi felár?
A sürgősségi felár azt jelenti, hogy a beérkezés pillanatában folyamatban levő javítás befejezését követően nekilátunk a sürgősségi javításnak. De nem minden esetben jelent egyet azzal, hogy azonnal el is készülünk a javítással. Mégpedig azért nem, mert ha ázott, hosszabb bevizsgálást igénylő alaplapi hibája van vagy alkatrészt kell beszereznünk hozzá, akkor az azonnali kezdéstől függetlenül több napig is elhúzódhat a javítás.
Mit jelent a garanciális ügyintézés?
A garanciális ügyintézés annak megfelelő választás, aki nem akar sokat várakozni a garanciális készülékének javítására és megkímélné magát a hosszas sorban állás és utazás terhétől. Hisz az idő pénz. Sőt…tudjuk, hogy néha ez több körös is lehet. Ami szintén idő és fejfájás. Az ezzel járó terhet is átvállaljuk, néhol gyorsítani is tudjuk a folyamatot. Arról nem is beszélv,e hogy napi szinten informálódunk az aktuális visszahívásokról. Egyes esetekben olyan hiba a probléma kiváltó forrása, amire az ember nem is gondolna, de mi garanciális keretek között meg tudjuk oldani ügyintézési díj ellenében.
Nem csak szerviz, hanem kereskedés is? Lehet nálunk új készülékeket is rendelni? A válasz: természetesen igen!
Akár magánszemélyek, akár nagyvállalatok igényeit is ki tudjuk szolgálni, bármekkora tételben. Általában kedvezőbb áron tesszük ezt, mint az Apple hivatalosan publikált árai. Mivel erős alapokon fekvő kapcsolatban vagyunk a hivatalos képviseletekkel és a nagy tételben történő rendeléseinknek köszönhetően jelentős kedvezményeket kapunk sok termék esetén.
Milyen tartozékokat árulunk?
Apple szerviz üzleteink kínálatában minden kiegészítőt is megtalálsz. Ami esetleg nem áll rendelkezésre, azt is beszerezzük rendelésre. Írd meg nekünk mit szeretnél és mi beszerezzük. Legyen ez akár tok, külső akkumulátor vagy fólia stb… Ha láttál valami szuper terméket akár Amerikában, netán Kínában, akkor nincs más dolgod írsz egy emailt, Facebookon egy üzenetet vagy iMessage-et és mi azon leszünk, hogy beszerezzük és forgalmazzuk. Legyél te az, aki magyar kínálatra segít egy szuper terméket!
Van lehetőség Online rendelésre is?
Megújult webshopunk lehetőséget biztosít, hogy rengeteg szuper termékből válaszd ki azt, amire igazán szükséged van. Akár magadnak, akár ajándéknak kiváló és izgalmas dolgokat találhatsz. A legmodernebb cuccokat veheted meg kínálatunkból.
Mi történik a környezetre káros hulladékkal?
A törött kijelzőket újrahasznosítjuk, ezzel is kímélve környezetünket. Az újrahasznosítás során csak és kizárólag a gyári működőképes kijelzők kerülnek felhasználásra. Speciális gépparkunk és szaktudásunk segítségével tökéletes minőségű alkatrész gyártására vagyunk képesek. Ennek köszönhetően akár örökélet garancia biztosítására is van lehetőségünk. Az akkumulátorokat szelektív módon gyűjtjük és az arra kijelölt helyen kerülnek leadásra.

Mi szeretjük az Apple termékeket.

Apple termékek iránti szenvedélyünkkel és szakértelmünkkel állunk rendelkezésedre, hogy eszközeid újra a régi fényükben tündököljenek. Ügyfeleink mosolya és pozitív visszajelzéseik a munkánk legnagyobb jutalma. Elkötelezettségünk a minőségi munka és a gyors határidők mellett nem ismer határt. Szüntelenül törekszünk arra, hogy folyamatainkat még egyszerűbbé, átláthatóbbá és automatizáltabbá tegyük. Tudásunk széles skálájával és biztos kezű szakértőinkkel nem csupán egy szerviz vagyunk – nálunk a készülékeid a legjobb kezekben vannak.

  • Piacon elérhető legjobb minőségű alkatrészekkel dolgozunk Piacon elérhető legjobb minőségű alkatrészekkel dolgozunk
  • 1 év garanciát vállalunk minden gyári alkatrésszel történő javításunkra 1 év garanciát vállalunk minden gyári alkatrésszel történő javításunkra
  • Apple gyári állapotot szinte minden esetben garantáljuk Apple gyári állapotot szinte minden esetben garantáljuk
  • A javítást nagy tapasztalattal rendelkező technikus csapat végzi A javítást nagy tapasztalattal rendelkező technikus csapat végzi

Miért a We Love Apple?

Rólunk mondták

4,8
130+ vélemény
4,9
150+ vélemény