Vissza

A nap, amikor dollár milliókat mentettünk meg

Amikor egy kiemelkedően elismert üzletember sorsa egy nem működő MacBook-on múlt, mi jöttünk a képbe. Most arról mesélünk, hogy hogyan mentettük meg nem csak egy gépet, hanem egy egész üzleti tranzakciót is.

A nap, amikor dollár milliókat mentettünk meg
Hogyan mentettük meg egy üzletember napját?
Amikor egy kiemelkedően elismert üzletember, sietős léptekkel és aggódó tekintettel lépett be hozzánk, tudtuk, hogy nem egy átlagos megbízásról van szó. Egy magyarországi garanciális szerviz irányította hozzánk, mivel nem tudtak neki segíteni. Ahogy elmesélte a problémáját, éreztük a tét súlyát: egy dollármillió értékű tőzsdei ügylet és az adatai, amelyek egy nem működő gépen voltak tárolva.

A kihívás
A gép nem működött, az adatokat nem lehetett kinyerni, és az alaplapot cserélni kellett volna. Azonban az üzletember számára az adatai voltak a legfontosabbak. Az integrált SSD-n tárolt információk nélkül az ügylet nem jöhetett volna létre.
A megoldás
Gyorsan azonosítottuk a hibát, mely a 15”-os 2019-es Retina MacBook Pro esetében gyakori. A javítás kihívása az alkatrész beszerzésében és a forrasztás során alkalmazott megfelelő hőciklusban rejlett. De nálunk a kihívások csak újabb lehetőségek. Az üzletember szeme láttára dolgoztunk, hogy minél előbb visszaadhassuk neki működőképes gépét.

Az eredmény

Az üzletember már aznap újra használni tudta a gépét, az ügylet sikeresen zárult.
Miért válassz minket?
Mesésen hangzik? Mi nem csak jártatjuk a szánkat! Az évek során bizonyítottuk szakértelmünket és ügyfélközpontúságunkat. Akár egy egyszerű javításról, akár egy millió dolláros ügyletről van szó, nálunk az ügyfél az első. Ezen a napon nem csak egy gépet, hanem dollár milliókat is megmentettünk. Ráadásul gyakran előfordul, hogy a garanciális szervizek napi szinten minket ajánlanak, mivel tudják, hogy a különösen bonyolult esetekben mi tudunk a legjobb megoldást nyújtani.

Ha hasonló problémával küzdesz, vagy egyszerűen csak a legjobbat szeretnéd az Apple eszközeid számára, lépj kapcsolatba velünk! Fölösleges körök helyett hozd hozzánk eszközeid.
Orosz J. Róbert
Orosz J. Róbert
Szerző

CEO

Miben segíthetünk?

Beázott az iPhone-od? Betört a kijelző? Nem kapcsol be a MacBook-od és rajta van minden adatod? Már mindennel találkoztunk — ami viszont még fontosabb: mi meg is javítottuk. Tapasztalt, barátságos csapatunk rendelkezésedre áll, keress minket!

Rólunk mondták

4,8
130+ vélemény
4,9
150+ vélemény