Amikor egy kiemelkedően elismert üzletember, sietős léptekkel és aggódó tekintettel lépett be hozzánk, tudtuk, hogy nem egy átlagos megbízásról van szó. Egy magyarországi garanciális szerviz irányította hozzánk, mivel nem tudtak neki segíteni. Ahogy elmesélte a problémáját, éreztük a tét súlyát: egy dollármillió értékű tőzsdei ügylet és az adatai, amelyek egy nem működő gépen voltak tárolva.
A kihívás
A gép nem működött, az adatokat nem lehetett kinyerni, és az alaplapot cserélni kellett volna. Azonban az üzletember számára az adatai voltak a legfontosabbak. Az integrált SSD-n tárolt információk nélkül az ügylet nem jöhetett volna létre.

Gyorsan azonosítottuk a hibát, mely a 15”-os 2019-es Retina MacBook Pro esetében gyakori. A javítás kihívása az alkatrész beszerzésében és a forrasztás során alkalmazott megfelelő hőciklusban rejlett. De nálunk a kihívások csak újabb lehetőségek. Az üzletember szeme láttára dolgoztunk, hogy minél előbb visszaadhassuk neki működőképes gépét.
Az eredmény
Az üzletember már aznap újra használni tudta a gépét, az ügylet sikeresen zárult.

Mesésen hangzik? Mi nem csak jártatjuk a szánkat! Az évek során bizonyítottuk szakértelmünket és ügyfélközpontúságunkat. Akár egy egyszerű javításról, akár egy millió dolláros ügyletről van szó, nálunk az ügyfél az első. Ezen a napon nem csak egy gépet, hanem dollár milliókat is megmentettünk. Ráadásul gyakran előfordul, hogy a garanciális szervizek napi szinten minket ajánlanak, mivel tudják, hogy a különösen bonyolult esetekben mi tudunk a legjobb megoldást nyújtani.
Ha hasonló problémával küzdesz, vagy egyszerűen csak a legjobbat szeretnéd az Apple eszközeid számára, lépj kapcsolatba velünk! Fölösleges körök helyett hozd hozzánk eszközeid.